Vad är det för kit dom köpt som är på 5000k? Brukar väl vara 6000k?
Finns vilken färg som helstt0lwers skrev:Tona ruuuutooorna Billy!
Vad är det för kit dom köpt som är på 5000k? Brukar väl vara 6000k?
Tack för de vänliga orden. Jag gillar när saker och ting är hela, rena och välskötta.GT Hunter skrev:Som sades tidigare... det är de små sakerna som gör det!
Kul att se när någon bryr sig om de små sakerna och se hur mycket det verkligen gör på slutresultatet. Grattis till en snygg kärra!
Extra kul var det att se instegslisterna! De väckte verkligen gamla minnen till liv! Jag har nämligen varit med och tillverkat verktygen för dessa plåtar. Det var i början på 90 talet i samband med att 850 lanserades! Jag tror aldrig jag sett dem på någon bil men jag kom ihåg att de blev mycket snygga! Jag har lagt ner många timmar på de där!
Made In Gnosjö!![]()
/Per
Hmm... nu när du säger det så...Billy skrev:Tack för de vänliga orden. Jag gillar när saker och ting är hela, rena och välskötta.GT Hunter skrev:Som sades tidigare... det är de små sakerna som gör det!
Kul att se när någon bryr sig om de små sakerna och se hur mycket det verkligen gör på slutresultatet. Grattis till en snygg kärra!
Extra kul var det att se instegslisterna! De väckte verkligen gamla minnen till liv! Jag har nämligen varit med och tillverkat verktygen för dessa plåtar. Det var i början på 90 talet i samband med att 850 lanserades! Jag tror aldrig jag sett dem på någon bil men jag kom ihåg att de blev mycket snygga! Jag har lagt ner många timmar på de där!
Made In Gnosjö!![]()
/Per
Kul att höra om instegslisterna, på min tidigare 850 så hade jag de lister som det står 850 på istället för Volvo.
850 hade texten 850 och x70 hade texten Volvo.GT Hunter skrev:
Hmm... nu när du säger det så...
Det var de med 850 text på som jag gjorde, fick gå ner i källaren och leta fram dem!![]()
Kul att se att de även tog fram med Volvo text, tycker nog att de är snyggare också! Lägg gärna upp en bild när du monterat!
/Per