Enda en av disse. Halogen -> xenon med mer.

Här postar du dina uppgraderingar, styling eller modifikationer på din P2 eller Y28X.
Skriv svar
lagresom

Enda en av disse. Halogen -> xenon med mer.

Inlägg av lagresom » lör mar 11, 2017 20:57

Ok, nok en tråd om samme tema.
Hur som helst, har mistet på 2 xenonlamper på min xc70 04 modell, sammen med nivågiver på bakaksel, programvare i rem, og 8500 på Volvo i feilsøking i ett forsøk på å få installert
xenonprogramvaren.

Nå står Simco for tur, med en xenoncem fra en v70, og jeg er nesten klar til å betale inhumane 5000 og noe pluss i ett forsøk på å være labrotte i ett forsøk man ikke vet utfallet av.

Så her på forumet at det var gjort endringer på en xc90, finnes det muligheter for at jeg kan få hjelp med programvaren?

Så over til helt noe annet på dette kjøretøyet.

Mangler halvparten av parkeringslysene, ett bremselys bak og ett skiltlys bak, innbiller meg at det er kabelmatten eller finnes det andre kilder til problemer?

Lille lcd skjermen som viser feilmeldinger virker sånn avogtil, lettest å plukke dette ut av ett brukt instrumentpanel?

Jeg tror dette var den mest nedstrippete utgaven av en Volvo jeg har eid i hele mitt liv, så har fått pris på en brukt cruisecontroll til 500, som jeg tenkte å få plukket av en skadet bil.
Noen som kan forklare meg hva og hvor jeg skrur?

Har ratt med knapper.

Alt annet det er mulig å ribbe fra andre Volvoer, som kan passe på min, fortell, hadde vært litt artig å hatt ett tonn med ekstrautstyr.

Noen som vet om det er mulig å ta inn instrumentpanel fra en 08-> i en 04 modell?

Användarvisningsbild
*Brådhis*

Re: Enda en av disse. Halogen -> xenon med mer.

Inlägg av *Brådhis* » sön mar 12, 2017 20:18

Det enda du behöver för cruise control (farthållare) är knapparna i ratten och programvara från Volvo. Inga andra delar behövs!

//Brådhis

Skriv svar