Var ute i helgen och tog lite nya bilder:

Är nästan hemma hos dig och fotar*Brådhis* skrev:Stiligt!
//Brådhis
Jepp! Ser det.Trident skrev:Är nästan hemma hos dig och fotar*Brådhis* skrev:Stiligt!
//Brådhis
tack PeterPeter W skrev:Den blir bara finare och finare
Ja, det är väl så bra det kan bli utan en låda i bagageutrymmet.Muffen skrev:
Va bra det blev!
Antar att du fick eftermontera kabelmattan?
Eller är det så att den finns förmonterad för vissa modeller?
Nej, jag köpte min beg. Kollade numret på min och den var från en 00-04 men den funkar i min 07:a. Lådan är samma för 00-04 som för 05-08 det är bara kablaget som skiljer.Muffen skrev:Låter lovande!
Är din låda ny?
Såg nämligen att många benämner sina lådor som är tillsalu som 00-04.
Kanske kommer ta över en v70-07:a...
Kollade igenom instruktionerna och det som verkar lurigast är det där jobbet i säkerhets boxen?
Av förklarliga skäl röstar jag på nummer fyra.Trident skrev:Håller på att kika på fälgar till sommaren men kan inte riktigt bestämma mig. Skulle vilka ha lite mer
åsikter om dessa:
http://www.tobiasohlander.se/temp/volvo ... lafyra.jpg
Jag hålller med dig. R är vanligt men riktigt snyggt. Det jag funderar på är att köra på nr 3 för att få något annorlunda. Men hittar ingen som har monterat dem på en v70 för att se om det passar.Hasse skrev:1:an Lite för vanlig (men passar bra!)
2:an Kräver pizzastorlek på bromskivor, då är den snygg
3:an Klassiker (som inte kräver ovanstående pizzor)
4:an Har jag aldrig förstått mig på, har ännu inte sett en modell av Volvo som den harmoniserar med.
*Brådhis* skrev: Av förklarliga skäl röstar jag på nummer fyra.
//Brådhis
Ja, jag var mest sugen på dem men där jag ska köpa dem kan inte få fram dem i silver utan bara i antracit och då kanske dom blir för mörka?tobzter skrev:2an för att dom är snygga när dom e concava
Jag var som sagt mest sugen på sånna tills jag fick vet att dom bara finns i antracit